27.8.13

Omlet z pomidorem

Wydaje mi się, że ostatnimi czasy na blogu dość słodko. Ryba przełamała tę falę słodkości, a teraz wspomoże ją omlet śniadaniowy z pomidorem. Zdjęcia pierwszy raz nie są mojego autorstwa; wyręczył mnie w tym zadaniu narzeczony. Uważam, że spisał się bardzo dobrze :) 
Omlet na śniadanie to całkiem dobra opcja, polecam. Zwłaszcza kiedy nie trzeba się spieszyć. 



Omlet z pomidorem

Składniki (na 1 porcję):
  • 2 jajka*****
  • 1 łyżeczka mąki pełnoziarnistej
  • pół pomidora***
  • sól
  • 1 łyżka masła*
* gwiazdki przy produktach odnoszą się do zasad diety strukturalnej, im więcej gwiazdek tym wartościowszy produkt według tej diety.

Przygotowanie:
  1. Na patelni roztopić masło.
  2. Jajka wbić do miseczki i roztrzepać. Posolić, dodać mąkę i wszystko wymieszać. Wylać na rozgrzaną patelnię. Po chwili zmniejszyć ogień.
  3. Kiedy omlet od spodu się zetnie na 1 połówkę wysypać pokrojony w kawałki pomidor i przykryć drugą połówką omleta. Na patelnię nałożyć pokrywkę i trzymać na ogniu ok 2 minut. 

10 komentarzy:

  1. a ja dziś jajecznicę z pomidorem miałam-baaardzo blisko :)
    Wygląda bardzo apetycznie, może pojawi się u mnie jutro? Ale na pewno z z dodatkiem szczypiorku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Omlet prezentuje się bardzo dobrze, szczególnie w połączeniu z pomidorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że nigdy nie najadam się omletem? Magia! Z dwu, trzech, pięciu jaj? Nieważne, nie najem się i kropka^^

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, omlet na śniadanie zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Narobiłaś mi ochoty teraz na takiego omlecika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto i pysznie, lubię takie dania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. smacznie, a zdjęcia bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP