24.4.14

Pasta z awokado i jajka

Jestem wielką fanką awokado i aż dziw bierze, że tak go tutaj mało. Zresztą podobnie sprawa ma się z truskawkami, które najlepiej smakują po prostu solo. 
Tym razem jednak postanowiłam połączyć awokado z jajkiem i rukolą. Wszystkie te trzy składniki to pozostałości po świętach - tak nadal walczę z tym co zwiozłam od rodziców. 


Pasta z awokado i jajka

Składniki:
  • pół awokado
  • 1 jajko ugotowane na twardo
  • kilka liści rukoli
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • sól, pieprz

Przygotowanie:
  1. Awokado obrać ze skóry, pokroić na mniejsze kawałki i zmiażdżyć widelcem. 
  2. Jajko zetrzeć na małych okach tarki. Dodać rukolę, jogurt naturalny, przyprawić solą i pieprzem. Wszystko razem wymieszać. 


9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie pasty z awokado.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną pastę wymyśliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia cuuudoo!! :D
    dla mnie bomba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam do fanklubu awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie spróbować takich połączeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. może to być dobre,ale z bardzo dojrzałym awokado-tak sądzę,muszę sprawdzić ;) ja też lubię awokado u mnie zawsze w domu na stanie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mi ślinka pociekła :P
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mniamm uwielbiam pasty z avocado :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP