28.5.14

Zielony koktajl

Tak dawno robiłam ten koktajl, ale zupełnie nie rozumiem dlaczego jeszcze go Wam nie pokazałam. Zielone koktajle są wszędzie - i dobrze, bo smakują pysznie i wyglądają tak wiosennie lekko. Przy okazji każdy z tych koktajli ma inny skład, inny smak i konsystencję. Uwielbiamy różnorodności. Do mojego koktajlu dodałam rukolę, która zmieniła jego smak. Dla mnie rukola ma orzechowy posmak i taką nutkę można wyczuć w napoju. Nie można dodać za dużo rukoli, bo wtedy koktajl może być gorzki. 



Zielony koktajl

Składniki:
  • 1 banan
  • pół awokado
  • mała garść rukoli
  • mały jogurt naturalny (nie gęsty)

Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki umieścić w blenderze i dokładnie zmiksować.


14 komentarzy:

  1. Z rukolą nigdy nie jadłam, zatem dzięki za pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zielone smoothie, ale takiego jeszcze nie próbowałam. Patrząc na listę składników - zapowiada się obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym wypiła teraz taki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rukola w lodówce, awokado na oknie a banan już kończy żywota więc rychło wrzucam do blendera :) Dzięki za inspirację !

    OdpowiedzUsuń
  5. Samo zdrowie:)ja się przymierzam do koktajli,chciałabym je robić częściej i nie tylko z owoców:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, że do koktajli z warzyw (tych twardszych) to już chyba trzeba mieć sokowirówkę, albo dobry mikser. Termomix pewnie by to udźwignął, ale blender już niekoniecznie :(

      Usuń
  6. Anonimowy5/28/2014

    Uwielbiam soki i koktajle świeżo robione:) Ja czy to owocowe czy warzywne robię blenderem,chociaż że mam sokowirówkę to jakoś szybciej wychodzi blender:D

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie skosztuję, bo nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robię podobny, ale Twój także wypróbuję :-) wygląda pysznie :-)

    Zapraszam również do mnie i do wzięcia udziału w konkursie :-) http://kulinarneszalenstwamaniusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. boje się awokado tak na surowo, do koktajlu.. tak samo szpinaku..
    A wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wypiję szklaneczkę zielonego cuda:)

    Pozdrawiam:)
    Di

    OdpowiedzUsuń
  11. Pysznie, zdrowo i zielono! Bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z zielonych koktajli, mój jak na razie, ulubiony jest z dodatkiem szpinaku :) a rukolę mam w lodówce, trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super! zielone koktajle to istna bomba witaminowa!

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP