6.7.15

Chłodnik ogórkowy

Najszybszy, najprostszy i najlepszy na obecne upalne dni. Bo nie samymi owocami człowiek żyć może, ale obiad a najlepiej zimny obiad nada się jak mało co. Chłodników tysiące - u nas dziś ogórkowo-rzodkiewkowy. 




Chłodnik ogórkowy

Składniki:
  • 1l kefiru
  • 1 ogórek zielony
  • 5 rzodkiewek
  • pół pączka koperku
  • 2 ząbki czosnku
  • sól, pieprz

Przygotowanie:
  1. Ogórka i rzodkiewki zetrzeć na grubych okach tarki. Czosnek zetrzeć na małych. 
  2. Dodać posiekany koperek; do całości wlać kefir. 
  3. Przyprawić solą i pieprzem, schłodzić w lodówce.


Lekkie i szybkie dania na upalne dni

3 komentarze:

  1. narobiłaś mi ochoty! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twój blog i wszystkie przepisy.
    Ten szczególnie skradł moje serce i podniebienie :)
    Ja ostatnio robiłam krem z kiszonej kapusty i wyszedł pyszny.
    Przepis u mnie na blogu.
    Uwaga, on odchudza! :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP