7.7.17

Fit batony Bakal

Bloger to też człowiek i popełnia błędy. Nawet w swojej „dziedzinie”. Najpierw trąbi i wygłasza naokoło wszelkie mądrości jakby pozjadał wszystkie rozumy. Karci tych, którzy się nie chcą podporządkować, obraża na tych, którzy się z nim nie zgadzają, a na koniec sam łamie te swoje zasady. Jedną z tych, które ja złamałam była regularność posiłków (ale jest tego tak dużo, że do tematu jeszcze wrócę). Bo albo za późno wstałam, albo nie byłam głodna, albo mi się żołądek skurczył, albo nie było co przegryźć na mieście.
I o ile o trzy podstawowe posiłki musimy zadbać sami, tak o przekąski i to te zdrowe coraz częściej dbają za nas producenci słodkości, bakalii czy soków. A kiedy my jesteśmy coraz bardziej świadomi, producentowi trudniej jest nas przekonać. Dopisanie słowa „light” na pudełku już nie wystarczy. Musi nas przekonać naprawdę dobrym i wiarygodnym produktem, takim, który nas nie rozczaruje.
fit batony Bakal

I tutaj mam dla Was fit batony marki Bakal. Nowość z serii Sport – naturalne batony (w trzech wersjach do wyboru; Protein, Energy i Magnez). A po super popularnych kulkach mocy, uwielbiamy naturalne batony, które na dodatek można kupić w sklepie.  

100% NATURY – żadnych ulepszaczy, barwników, sztucznych aromatów. Tylko to co daje matka ziemia. Moda na Raw Batony trwa nieprzerwanie od kilku sezonów, do tego dodajmy nieprzemijającą fascynację weganizmem, mała burza mózgów i to im zawdzięczamy w dużej mierze te wszystkie wspaniałe, naturalne batony. Dlaczego wcześniej nikt tego nie próbował ?

BEZ DODATKU CUKRÓW – To by się zgadzało, słodzone naturalnie występującymi cukrami w rodzynkach, figach czy daktylach. Tak na marginesie, w składzie nie ma też utwardzanych tłuszczy trans.

BEZ GLUTENU – podobno gluten nie szkodzi, ale równocześnie jest coraz więcej uczulonych. Na szczęście dla nich, te fit batony mogą jeść bez przeszkód.

Te trzy „slogany” porównałam ze składem na opakowaniu i nie trafiłam na żadną przykrą niespodziankę.  Śmiało więc można ratować się nimi kiedy energia nagle spada. Idealne na przekąskę między posiłkami. Chwała producentom za naturalne batony! 

fit batony Bakal

fit batony Bakal



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP