22.8.17

Proste lody bananowe z awokado

Ilość zjedzonych przeze mnie lodów w tym roku to jakiś rekord. Jednak nie dlatego, że zjadłam ich tak dużo, a dlatego, że tak mało. Nie pamiętam chyba lata tak ubogiego w lody. Chociaż przyznać trzeba, że to niemieckie lato to bardziej wiosna, czasami nawet depresyjna jesień. Stąd na obiad jadamy zupy, nie chłodniki, pijemy herbatę, a nie zimną lemoniadę, a zamiast lodów pijemy owocowe koktajle. 
Teraz jednak zrobiłam lody sama i sama musiałam je zjeść. Bo smak bananowy do ulubionych mojego męża nie należy, a i wielkim fanem awokado nie jest. Zmuszać przecież go nie będę, podwójna porcja dla mnie. 




Lody bananowe z awokado

Składniki:

  • 1 miękkie awokado
  • 1 dojrzały banan
  • 100 ml mleka 
Przygotowanie:
  1. Banana pokroić na kawałki, wsadzić do zamrażalki na 1-2 godziny. 
  2. Po tym czasie wyjąć, obrać ze skórki. Dodać obrane ze skórki, pokrojone awokado i mleko. Dokładnie zblendować.
  3. Masę przelać do plastikowego pojemnika i schować do lodówki. Przez pierwsze 3-4 godziny, masę co godzinę przemieszać, żeby nie powstały kryształki. Później zostawić do całkowitego zamrożenia.
  4. Wyciągnąć chwilę przed podaniem, żeby łatwiej się nabierały. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP